I've Got Dreams to Remember



Ojoj, nu är det banne mig dags att jag skriver lite, var ett tag sen sist!

I onsdags åkte jag till Tette och träffade alla flickor, förutom Tina och Brita. Vi åt svin god mat, spelade gitarr, sjöng singstar, och hade allmänt AS KUL :)

Igår kom Tette och Maria hem till mig i Hjärtum, vi var nere vid älven och badade och solade, fast Maria åkte hem igen efter några timmar så vi hann inte göra så mycket. Så Tette och jag fick klara oss själva en stund. Så vi började att göra mat. Men sen ringde Sara och sa att hon skulle komma över en stund. Så det var trevligt. Sen kom Tina också, vi 19-tiden, så lite folk blev vi iaf. Fast Sara åkte hem senare på kvällen för hon skulle upp och jobba nästa dag, stackaren.

Men Tette och Tina stannade, de sov till och med över. As skoj hade vi :) Vi satt ute i trädgården och pratade jätte länge, fast Tette och jag höll på och smsade hela tiden så Tina blev jätte nyfiken, så vi var tvungna att ha högläsning när vi fick ett sms, haha, men det var skoj!

Jag visste inte att humlor tycker om att gräva ner sig i marken :S Det var såhär: Vi 3 satt ute i trädgården och pratade när jag helt plötsligt hörde något som surrade, jag trodde det var en mygga, ni vet ju hur de låter när de surrar runt öronen ;P, så jag höll på och flaxade med armarna massor, men det slutade inte. Så jag typ flyttade på mig, men då förstod vi att det surrade ifrån marken istället, och vi bara va fan är det där. Så vi typ drog bort lite gräs och sånt, det var svinläskigt för vi visste ju inte vad det var. Sen helt plötsligt flyger det upp en as stor humla och vi blev SVIN rädda, vi typ skrek som värsta galningarna och kutade därifrån, det var så jävla kul. Och pappa hade gått och lagt sig och vi skrek precis utan för hans fönster, och fönstret var öppet :D Haha, ops... ;)

Haha, kul hade vi iaf, sen kollade vi på lite film, och två Sex and the City avsnitt. Sen pratade vi tills klockan blev 03.13, och då somnade vi.

Idag
Vi vaknade 09.18 och låg och pratade tills klockan var runt 10. Sen käkade vi frulle och sen bestämde vi oss för att gå ner till älven och bada lite. Det var härligt... vi typ dök från alla möjliga olika stenar och Tina skulle försöka att dyka baklänges, men det misslyckades totalt xD

Sen åkte de hem med halv fyra bussen, och jag blev helt ensam. Det kändes konstigt att inte ha någon att vara med, med tankte på att jag har vart med någon typ varje dag ett tag nu. Men men, det fick gå :)

Förövrigt
Jag har flyttat över Marias säng till mitt rum, och flyttat över min gamla säng till hennes rum. Hennes säng är 1,20 m bred, och min är bara 90 cm. Så nu har jag 1,20 säng hos både mamma och pappa, VÄSTA LYX! :)

Jag har fått höra det senaste jag är lik Ashlee Simpson på min visningsbild. Är jag det? Det har jag aldrig hört förut, men jag tar det som en komplimang eftersom hon är super hot! :)

Jag har en idé: Ni kanske inte vet att jag skriver lite egna låtar ibland, men det gör jag iaf. Och jag tänker nu skriva en till ny låt. Och då ska jag ta alla avsnitt ur One Tree Hill och sätta ihop det till en text, och sen skriva musik till, tycker ni att det låter som en bra idè? :)


Jaja, det var iaf en uppdatering av mitt liv de senaste dagarna. Borde nog blogga lite oftare för det tog en hel evighet att skriva allt ;)

Postat av: maria

ska jag vara ärlig har jag aldrig ens tänkt på att du är lik ashlee på den bilden, men det kanske beror på att jag faktiskt vet hur du ser ut i verkligheten. och med det menar jag inte att du är ful, haha :p



tror att en OTH-inspirerad sång kan bli nice, spela den för mej sen :)

2008-08-01 @ 22:18:03
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Ja, usch dumma humla. ;/ Jag tror att det kan bli en bra låt av den texten :) testa!

2008-08-02 @ 16:52:41
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback