Lazy Sunday

Först tänkte jag bara säga grattis till Ebba, eftersom hon fyller 6 år idag. GRATTISGRATTISGRATTIS!
Här kommer även en bild på henne:


Idag har jag inte gjort sådär jättemycket. Jag har kollat klart på alla 90210 avsnitt. Enligt mig är det väldigt bra. Men de snålar lite med de smaskiga scenerna, om ni förstår vad jag menar ;) Så sådant kan de gärna ha lite oftare.
Min favorit är Annie Wilson, förvånande va? Nja, antagligen inte. Sen gillar jag Erin Silver också, hon är ball. Av killarna gillar jag såklart Ethan Ward, men även Navid Shirazi.De är typ väldigt snygga :)

Men men, här kommer en bild på alla.


Annars idag har jag åkt lite skridskor. Kl 17-18 blev det. Men det var massa folk, så jag kunde inte dirket träna på så mycket. Mer bara på att åka runt, och sånt därt. Men det gör inget ;)

Nu ska jag kolla på TV, och plugga lite Biologi.

Ha det super.
Bye

Postat av: Tette

Åhh, Grattis till Ebba! :D

2008-12-14 @ 20:16:52
URL: http://stephanie.garben.se
Postat av: mar

Grattis till Ebba! I efterskott.....

Vad kul att du har sett alla 90210, as bra eller hur! Synd att det är uppehåll nu.... Men det kommer snart tillbaka! :D

2008-12-15 @ 18:10:00
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback