The Time Goes By




Tjena mittbena!
Idag har varit en ganska hyffsad dag. Luchrasten idag var spännande x)
Och gympan var as kul! Vi åkte skriskor, vilket jag tycker är svinkul! Jag ska slipa mina skridskor,
så kan jag åka lite proffsigare, typ som Tette ;)
Jag har kollat upp öppettiderna för Slättbergsbanan, är ni intresserade kan ni kolla här.
Det är öppet jätteofta, så det blir nog ganska mycket skridskoåkning för min del eftersom det tar max 3 minuter att gå dit härifrån. Superbra. I'm so excited!

Nu ska jag kolla på Bonde söker Fru, och plugga kemi!
Puss



Postat av: mar

Jävligt snygga bilder! :D Ja. tänk och bli som Tette på skridskor... Hade varit grymt kul! :D

2008-12-11 @ 16:25:51
URL: http://mariaolausson.bloggsida.se
Postat av: Tette

haha, jävligt snygga bilder!

Men herregud, så jävla bra är jag inte! Jag kan bara åka lite skridskor. :P Inget märkvärdigt alls ju. :P



Men du ska se att du snart är uppe på min nivå. :D (Mar också för den delen)

2008-12-11 @ 17:00:00
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback