Merry Christmas

BACK IN ACTION!



I tisdags åkte Tette och jag skridskor, det var svinkul. Vi gjorde var sitt program. Det ovan är mitt, Tettes finns på hennes blogg för de intresserade.

Efter skridskoåkningen firade vi jul hemma hos mamma. Jag fick sängkläder och ett presentkort på H&M ifrån mamma. De resterande julklapparna tog vi hos pappa på julafton.

Julafton:

Syster och jag åkte till pappa. Vi åt julfika och pratade och hade anmält mys. kl 15.00 satte vi oss vid TV:n för att kolla på Kalle Anka. Anders stod ut i 10 minuter, sedan gick han och spelade xbox. Pappa orkade 20 minuter innan han började laga mat. Och maria gick efter 25 minuter, för att hjälpa pappa med maten. Så där satt jag själv med hundarna och kollade på Kalle Anka. Okej, det var rätt långtråkigt, men det är liksom en tradiotion.

Efter Kalle Anka öppnade vi våra julklappar. Jag fick: Presentkort på hela överby, massa godis, en mascara, en almanacka, två muggar, hudlotion, ögonskuggor, läppglans, prydnadstomtegubbar, pengar, en stekpanna och tre kastruller. Mycket härligt.

Efter julklapparna blev det mat så det stod härliga till - underbart!

Kl 22 kom mamma och hämtade oss för att åka tillbaka till staden.

Då och då spelade jag xbox med bror också. Han tycker det är kul att spela två st, så han passar jämt på när jag är där ^^

Juldagen:

Ni vet vad jag har pysslat med på den här dagen.

Annandag jul:

Egentigen skulle jag ha åkt skridskor, men jag hade ingen att åka med, så jag hoppade över det.
Istället har det blivit promenader med hundarna, och Skins.

Mamma kom hem för någon timme sen och berättade vad hon fick av Danne i julklapp. En mobil, herregud så jag då. Det var snällt. Det är lite roligt ändå att höra mamma gorma i köket för att hon gör fel med mobilen x)

Haha, jaja... nu ska jag ta och dricka lite té tror jag. Sen ska jag kolla hur det går för mamma med mobilen.
Hejs

Postat av: Viktoria

Åh skins <3

2008-12-26 @ 21:44:31
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Tette

Du verkar ha haft en bra jul! Det är bra! :D



Oj, en mobil...det var inte dåligt. ;P

2008-12-26 @ 21:46:36
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback