The Only Light That Shines There In The Dark



Mitt knä var inte på min sida idag, så jag åkte aldrig till Överby. Jag stannande hemma och vilade istället, och statsade på att åka skridskor med Tette på kvällen. Så blev det, och kl 18 till 20 åkte Tette och jag skridskor. Skitroligt är det. Jag lärde mig trehoppet, en piruett och att saxa baklänges :D Iofs ser det inte lika proffsigt ut som när Tette gör det, men det kommer nog ;)

Det dåliga med att jag åkte skridskor, är att de gör ännu mer ont i knät nu. Ajaj, men det är ju så roligt. Jag får stå ut helt enkelt. Jag vet inte om jag ska åka imorgon också. Jag får se hur mitt knä mår.

Men nu ska jag kila. Jag är sömnig, så jag tänkte ta en kvällspromenad med hundarna. Sedan kanske kolla på lite TV, och sedan sova! :)

Vi hörs imorgon!
Ciao!

Postat av: Anonym

Vad coolt att du klarade treahoppet! :D

2008-12-14 @ 13:03:50
Postat av: mar

Oj jag glömde visst skriva att det var jag som skrev den kommentaren! :P

2008-12-14 @ 18:09:53
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Tette

Ja, det var riktigt roligt. :D

Och du var väldigt duktig!



Du måste vila ditt knä också, Emme!

2008-12-14 @ 18:28:40
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback