På jobbet!


Postat av: maria

svar: det gör inget syster! jag visste ju inte att du hade planer redan, vi får ta det nästa vecka. när vi kan bada två dessutom ;)



jo, jag fattar inte ens hur folk kan med att göra reklam för sin blogg i ett inlägg där det står att man mår dåligt osv. som om att de bara skiter i det och tycker det är viktigare att man läser vad det står för skit i deras jävla blogg. det är ju bara en blogg liksom!



du är söt <3

2008-07-29 @ 22:05:06
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Jag rider också men jag rider på islandshästar. Jag undrar om det är lättare att rida på vanliga hästar för jag har endast ridit på islandshästar. Helst skulle jag vilja rida inomhus när det är vinter. För att pga av kylan så orkar jag inte rida ibland fötterna blir stela och man lider ju. Många frågor men jag hoppas att du kan svara på dem

tack på förhand

2008-07-29 @ 22:09:11
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback