Systerdag

Inatt somnade jag kl 3.15 och vaknade kl 9.O3. Ganska bra faktiskt! Sen satt jag vid datorn och kollade på film, Across the Universe, fast kollade bara i 30 minuter så jag får väl fortsätta någon annan dag... Sedan packade jag lite grejer eftersom jag skulle ta bussen till trollhättan kl 14.02. Syster väntade på mig på torget eftersom vi skulle åka till överby/siba och shoppa lite.

Det slutade med att jag kom hem med ett par nya jeans, ett gult linne och en blå t-shirt. Jag ville egentligen inte köpa något, men syster packade på mig det och "drog" mig till kassan, eller kanske inte drog, men men... ni fattar nog!? Sen åkte vi hem till henne och grejade lite. Hon la in torkat tvätt och jag satt och kollade på tv. Sen gav hon mig en liten lektion om hur bloggen funkar, för jag har inte fattat allt än. Sen åt vid jättegod mat (gjord av syster Maria) och kollade på Edward Sissorhands samtidigt. Efter det spelade vi lite Barn-geni, och sen var det dags för mig att cykla hem till mamma, eftersom jag ska sova där inatt.

Så nu är jag hemma hos mamma. Vi pratade ganska länge förut, hon kan rätt mycket den kvinnan, gav mig tips och grejer. Men jag får la se vad som händer...

Nu ska jag iaf ta och försöka sova, har ju inte sovit så mycket de senaste nätterna så jag är svintrött, så det allra sista ni hör från mig ikväll är, God Natt! :)

Postat av: Viktoria

God Natt! :)

2008-07-23 @ 22:13:44
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: maria

liseberg idag sötnos, YAY! :D

2008-07-24 @ 10:16:41
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback