Dancing in the moonlight



Godkväll!
Usch, fyfan för denna dagen. Eller, iaf förmiddagen. Imorse när jag vaknade kände det som att jag skulle svimma. Jag var typ jättesnurrig och illamående. Det kändes typ som att jag var full och hade baksmälla på samma gång, helknäppt. Men jag tvingade mig till skolan ändå. Första lektionen var Fysiklabb, och både Tette och jag var förbannade för allt gick så jävla trögt. Sen hade vi Kemilabb, då var vi fortfarande assura. På labben så skulle vi greja med kemikalier och sånt där, som vanligt. Och idag när jag skulle tvätta en e-kolv, tror ni inte att jag lycka skapa tryck i den där jävla e-kolven så vattnet som skulle hamna i e-kolven, sprutade rakt upp i mitt ansikte istället. Tror ni att jag blev glad eller, NEJ x)

Efter Matten och Samhällen, som vi hade efter lunchen, träffade jag Sara. Vi tog en fika på Ritz. Det var mysigt - MÅSTE GÖRAS OM! Sedan gick jag hem och åt Tacos (A), och nu sitter jag vid datorn. Snart blir det plugg, eller nej, inte snart, nu! Jag känner mig asstressad!

Men vi hörs,
Ciao!

Btw, min mobilkamera tar ändå rätt okej bilder. Denna bilden tog jag på väg hem från Ritz :)

Postat av: Tette

Haha, det var skit roligt på kemin! Jag höll på att skratta ihjäl mig. Men erkänn vi behövde verkligen det! :D

För det var inte våran dag idag! :(

2008-11-13 @ 19:47:50
URL: http://stephanie.garben.se
Postat av: mar

Jag märkte faktiskt inte att du var sur idag! Fast jag ver ju inte med på de första lektionerna.... :P

Jag tog faktiskt också kort på fullmånen med min mobilkamera! Fast jag orkade inte lägga upp den bilden! :P

2008-11-13 @ 19:54:10
URL: http://mariaolausson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback