Hopptävling


Idag var det hopptävling.
Först satt jag i sekretariatet i någon timme och tog emot betalningar och sånt, sedan gjorde jag iordning Molly. Jag vill ha henne. Hon är helt underbar!! Fast hon kan vara väldigt grinig. På framhoppningen sparkade hon andra hästar så fort hon fick chansen, och en gång träffade hon en hästs ryttare på foten. Så hon fick åka och kolla upp det på sjukan :O Inte särskilt roligt, men jag tror att det gick rätt bra med henne ändå, som tur är.

Iaf.. tävlingen gick svinit bra. Hon gick fint på tygeln och i form och hon hoppade varje hinder galant. Resultatet blev felfritt så vi fick hem ännu en fin rosett. Jag är supernöjd! :D


Om ni vill veta så är Ascot avlivad nu :( Tråkigt, men det var nog bäst så <3

Postat av: Tette

Åhh, Grattis till rosetten. :D

2008-11-23 @ 15:35:54
URL: http://stephanie.garben.se
Postat av: mar

Gud var tråkigt med Ascot.... :(

2008-11-23 @ 19:05:11
URL: http://mariaolausson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback