I'm walking on sunshine



   

Idag blev det väldigt lång långpromenad med flickorna. Syster förljde med och vi var ute i mer än 2 timmar. Vi gick först ner till slussarna, och sedan runt hela alltet så vi kom upp vid klaffbron. Under promenadens gång fick lilla Alba ont i ena tassen, hon haltade och grejer, så syster och jag turades om att bära på henne ett tag. Jag tror att hon bara hade överansträngt sig lite eller något för nu är tassen helt normal igen :)

Från en sak till en annan:
Jag har väldigt dåligt samvete. Jag har nästan inte pluggat något idag. Jag har bara läst lite i engelskaboken. Och jag som har Fysik B-prov på fredag.. GAAH! Nej, nu ska här hända grejer, jag ska plugga tills mina fingrar värker!
Byebye!




Postat av: Viktoria

Vad söta ni är hela högen,Du,din syster & Hundarna :)

2008-11-22 @ 20:25:24
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Tette

Vad gulliga de är. :D

2008-11-23 @ 12:32:38
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback