I was true as the sky is blue



Sjukt fin bild på Ashley Tisdale!

Idag har det än sålänge varit en hyffsad lugn dag. Jag gick upp vid 10 och åt frukost med far. Sedan övningskörde vi till Uddevalla och körde omkring där lite. Körde till Torp gjode vi också, och köpte fikabröd för pappa var sugen, förvånande.. ;) Sen körde vi hem. Det var änna lite roligt att övningsköra idag, för den var så himla olika sorts vägar. Typ 30-väg, 50-väg, 70-väg, 90-väg och motorväg. Superkul! :D

Idag har jag också pluggat matte. Snart tänkte jag läsa några kapitel i min engelskabok eftersom jag har ganska många kapitel kvar. Sedan tänkte jag kolla igenom tyska- och latinglosorna en gång till, så att jag slipper plugga så mycket dagen innnan förhören.

Ojoj.. Farmor ringde precis, hon lät riktigt fräsch :) Hon brukar inte låta så fräck om ni förstår ;P

Btw..SNART KOMMER HUNDARNA! :D:D

Nej, nu ska jag läsa lite bok.
Ciao!

Postat av: mar

Kul att övningsköra! :D

Vad kul med hundarna! :P

2008-11-16 @ 17:53:42
URL: http://mariaolausson.bloggsida.se
Postat av: Tette

Åhh, hundarna. :D Vad roligt för dig! :D

2008-11-16 @ 18:01:03
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback