Perfect By Thursday

Tjena mittbena. Jag vet att jag har varit en aning off här, men nu ska jag skärpa mig. Här kommer en liten uppdatering.



  
I måndags tittade jag på The sisterhood of the traveling pants 2. Den var gött bra! Jag gillar de filmerna. De är så mysiga på något sätt. De skapar lugn inom mig. I alla fall, den tycker jag att ni ska se. Och om ni inte har sett 1:an, så bör ni kolla den också. Det rekomenderar jag iaf!




I tisdags var det förberedande hoppning på ridningen. Jag hade Askan eftersom jag kände att jag hade luskat klart för ett tag med Hedda. Självklart skulle jag kunna rida henne massa mera, för hon är en underbar ponny, men jag kände att jag ville gå vidare och välja en annan häst, en häst som är mer säker på att hoppa, eftersom vi ska hoppa nästa gång. Även om inte Askan är sådär jättesäker på det, så valde jag honom. Dels för att det var längesen jag red honom, och dels för att en annan person hade valt Molly.

Nu tänker la ni som inte är intresserade av hästar, Ah men shit, det här var ju ett väldigt kul ämne att läsa om, inte. Men bara så ni vet, även om NI inte tycker att det är särskilt intressant, så gör JAG det. Jag brinner för hästar, och jag tänker inte ändra på det för allt annat i världen!



Igår träffade jag som sagt familjen. Det var riktigt nice.
Vi pratade massa, och åt massa onyttigt, men det var det värst. jag gillar min familj <3

Postat av: Viktoria

Den filmen är jättebra :D



Mysig med en liten familjeträff eller vad man ska kalla det :)

2008-11-28 @ 16:38:37
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: mar

Haha, jag ska inte klaga mer på hästar! Tror jag.... :P

En film man borde se kanske.... :D

2008-11-29 @ 11:20:03
URL: http://mariaolausson.bloggsida.se
Postat av: Tette

Nu har jag också sett den filmen. Jag håller med dig om att den var bra. Den är väldigt fin på något sett. :D



Oj, jag ska nog inte klaga mer på hästar...:P

2008-11-29 @ 22:16:16
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback