How does it feel?

Jag hann inte blogga igår. Det blev lite stressigt på eftermiddagen/kvällen; Jag höll på att tränade på engelska redovisningen som jag hade idag, när mamma märker att det är staden , och inte staten Washington, jag har forskat om. Så jag fick göra hela skiten igår, det var gött stressigt, men jag hann klart, och redovisningen idag gick la okej. Synd att jag sa "asså" två gånger i slutet bara, men skit samma... livet går vidare.

Var hos tandläkaren igår också, de bytte båge, fjädrar och spände kedjan. Får hoppas att det här blir snart klar, iofs är det två 1½ år kvar, men men... man behöver ju inte tänka negativt för det. ;)

Snart kommer mamma hem, då ska vi äta, gött..
Sen så ska jag rida ikväll också, eller jag har teori, men vi skulle antagligen träna balans på hästar, så då får vi la rida ändå antar jag ;)
Men nu ska jag släppa ut busan, och plugga lite Latin.
Ciao!

Postat av: Tette

Du var jätteduktig på redovisningen. :D

2008-10-14 @ 15:52:01
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback