Kinnekulle Ring



Japp, då har man vart på Kinnekulle Ring hela dagen... kom fram 7.45, packade upp alla grejer, körde fram bilen och sånt.. Sedan började Anders och pappa köra vid 9-tiden. Det regnade as mycket så det var sket halkigt på banan. Vid 11 kom Maria och mamma, som skulle titta när Anders körde. Svinbra är han!

Maria och jag åkte även med i bilen när pappa körde, ASKUL! Det gick rätt fort alltså... Maria åkte en gång, och jag två. Första gången jag åkte, så var det blött och halt på banan, så då gick det inte så fort, typ 80 km/h som lägst i de skarpaste kurvorna, och 160 km/h som mest på raksträckan. Men sedan på eftermiddagen så torkade banan upp, och då gick fort kan jag lova... 110 km/h som lägst i kurvorna och 175 km/h på raksträckan. Fyfan vad det gick.. as skoj var det. Pappa kör ju inte sitt fulla ut när han har oss i bilen, men med mig körde han typ 90 - 95 % av sin förmåga. Det var skit kul!! Pappas bästa tid någonsin på den banan ligger runt 1.04.., med mig körde han som snabbast 1.0694.. Så då förstår ni att han krutade på rätt bra. Anders körde som snabbast 1.103.., så han var svinnöjd! :D

Vid 17-tiden rullade vi hemåt, med chaffören Emma, japp jag körde. Det gick bra tyckte både pappa, Anders och jag. Sedan käkade vi pizza när vi kom hem, ops.. det blir att träna imorgon ;)

Sammanfattning: Härlig dag!

Postat av: Tette

Åhh, det verkar som att du har haft en underbar dag ju. :D Vad roligt!

2008-10-11 @ 22:02:11
URL: http://stephanie.garben.se
Postat av: Tette

Svar: Ja, jag får la vara det fast det är inte så farligt! ;D hehe

2008-10-11 @ 22:21:22
URL: http://stephanie.garben.se
Postat av: Stefan

haha de låter som emma har haft en bra helg:)

P.S undarar hur du kör sen när du får körtkort;)

2008-10-13 @ 16:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback