På spaning efter friheten



Vad har Emma gjort idag ställer vi oss frågan?
Jo, det kan jag svara på.
Hon har varit i skolan, varit riktigt flummig idag.. :D och så har hon har åkt buss till hennes Papi. Egentligen skulle hon rida, baka och träna också.. men det blev inte så. Istället har hon gjort mat med hennes pappa, och spelat xbox med hennes bror Anders. Spelet Forza Motorsport 2 för de undrande.

Det var lite ansträngande att skriva så, så jag läggar av nu..

Snart ska jag gå och lägga mig, somliga ska gå upp halv sex imorgon. Det är mekanier-race på Kinnekulle Ring, och vi ska självklart dit. Anders ska köra, och jag vill se honom. Och så är det typ den enda chansen på säsongen att åka med i bilen när pappa tränar, så det ska jag också göra. Och så ska jag även övningsköra hem, om pappa är på bra humör :D

Nej, nu ska jag krypa till kojs
Godnatt!

ps. Jag är inget större fan av Kent, med jag gillar verkligen Duett, gör er själva en tjänst och lyssna på den.

Postat av: mar

Jag är inte avundsjuk på dig.... Att gå upp halv sex en lördamorgon.... usch! :P

2008-10-11 @ 12:23:50
URL: http://mariaolausson.bloggsida.se
Postat av: Tette

Svar: Ja, skit gott. :D Jodå, jag iofs ont i ryggen så jag sover inte så bra just nu, men annars sov jag bra. ;P hehe

2008-10-11 @ 19:37:51
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback