Söndag - HOPPTÄVLING



Idag tävlade jag på Ascot, det gick ganska bra :) Felfritt i klassen 70cm, och första delen på 80cm klarade jag av (de sju första hindrerna), sedan klantade jag mig och tappade balansen på det nionde hindret, vilket ledde till att jag ramlade av, AJ.. nejdå, det gick rätt bra, har lite ont i ryggen bara.

Men jag är supernöjd. JAG ÄLSKAR ASCOT! Synd bara att Rebecka vill ha honom nästa tävling, så jag får antingen försöka få honom ändå, eller så får jag komma på någon annan häst, jaja, vi får se hur det blir med det.

Postat av: maria

jag tycker du ska försöka satsa på att få honom på nästa tävling också. ni passar bra ihop! :)

2008-10-20 @ 19:22:20
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Tette

Men du sa ju att du inte hade ont efter att du hade ramlat.



Jaja, jag tyckte att du var duktig i alla fall. :D

2008-10-20 @ 19:42:42
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback