How can I pretend to be so strong?

Inte för att känner för att blogga, men det är ett tag sen nu så jag känner att jag är tvungen.

Idag har jag varit duktig tycker jag. Jag har krattat löv i trädgården, kört och hängt upp en tvättmaskin, gjort rent i köket (det såg förjävligt ut), packat upp matvaror, vattnat blommorna och PLUGGAT. Det finns säkert något mer som jag har gjort, men det har jag isf glömt av.

Förövrigt så förstörde Pappa precis skrivaren, självklart så är det mitt fel.. Nä, men det går ju ut över mig som vanligt.. men skitsamma.
Det är inte mitt fel så jag ska inte ta åt mig!

Nu ska jag snart käka pizza. Anders skulle hämta Natalie i Trollhättan förut, och köpa pizzorna samtidigt, men de glömde av det så de åker genom edet istället.
Efter pizzan ska jag ner till Vickan och släppa in katterna och ge de mat och sånt där't, för Vickan och kompani är i Borås under helgen och jag ska sköta katterna. Efter det ska jag gå till Jhonny och glo på film, trevligt.

Men nu ska jag gå och roa mig någon annan stans.
Ha det braa!

Postat av: mar

Vad duktig du är! :P Gott med Pizza! :D

2008-11-01 @ 11:03:54
URL: http://mariaolausson.bloggsida.se
Postat av: Tette

Håller med Mar. Du är jätteduktig! :D

2008-11-01 @ 11:04:58
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback