No heartbreaks or worries about tomorrow



Jaha, nu är det Höstlov. Jag åkte hem till pappa med syster, och käkade lite god mat (lagad av mig och Maria) med Pappa, Anne, Anders, Natalie (Anders flickvän), Maria och jag då såklart. :) HÄRLIGT!

På kvällen träffade jag Jhonny :) Det var fan as längesen vi träffades sist, så vi babbla typ hela tiden x) Vi gick ut och gick iaf, sen kollade vi på två filmer, Harold och Halloween, fast vi pratade hela tiden så jag fattade typ inte filmerna. Sen babblade vi ännu mera, sedan gick vi en till promenad, och sedan gick jag hem runt kl 3 inatt.



Idag har jag vart i Trollhättan och på Överby. I Trollhättan köpte jag nya strängar till gitarren och på Överby fick jag nya skidstavar av pappa, Anne köpte en döskalleljuslykta, och så köpte vi mat inför måndagens partaj.

Resten av dagen ska jag spendera med syster-yster. Just nu håller jag på att lära henne att spela gitarr, det går apbra. Hon spelar t.o.m. med Capo och plektrum.
Lite senare ska vi dansa, och sjunga lite. Sedan ska vi göra friterad mat till pappa och Anne.

Ikväll ska jag kanske träffa Jhonny-ponny igen, titta på film eller något, men jag får se för jag är döötrött.

Postat av: Tette

Det låter som om du har skojigt. :D

2008-10-25 @ 16:56:34
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback