Dancing in the moonlight

Jösses vad Emma är trött :O

Hur artade sig dagen då? Jo, jag spelade gitarr med syster, som jag sa; jag gjorde mat till Pappa och Anne, som jag sa; jag träffade Jhonny, som jag sa. Härligt, jag är bra på att planera alltså :)
Fast Jhonny var barnvakt åt hans 7 åriga lillasyster Izabelle, så jag fick hjälpa till. Fast det var rätt soft. Först kollade vi på film, Eva och Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko, sedan spelade vi något spel som hette Mix max (Jhonny vann, jag kom tvåa, och Izabelle kom trea, båda gångerna), sedan spelade vi Fia med knuff också, och då vann jag, YAY :D

Jag är trött! Jag ska typ sova nu, det ska bli skönt :)
Godnatt

Postat av: Tette

Svar,

jag vet...jag behövde de kanske inte men japp det är gött. Jag hittade ju ett par svarta tygskor för 98 kronor. Jag var ju bara tvungen att köpa de. :P

2008-10-26 @ 11:04:38
URL: http://stephanie.garben.se
Postat av: Tette

Svar,

Mmm, precis. ;P

2008-10-26 @ 12:24:04
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback