When the night has been too lonely



Då var man hos pappsen igen, härligt.

Jag kom hit igår vid 17-tiden. Det första jag gjorde var att klippa av mig naglarna och spela gitarr - underbart! Vid 18-tiden kom Stefan. Han sov över här, vilket var mycket mysigt. Fast ifs så sov jag typ ingetting, 1 timme sammanlagt eller något... Jag har märkt att jag inte sover särskilt bra såvida jag inte sover själv, det är synd. Så nu är jag gött trött, som ni kanske förstår..

Men iaf, han åkte la vid 12-tiden idag tror jag... glömde en tröja gjorde han också, men den får han tillbaka på måndag :)

Postat av: Anonym

Sa ju att du skulle väcka mig om du inte somna smartis:)

2008-10-05 @ 17:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback