Fredag



Den här veckan har inte direkt kul kan jag lova. Först så åkte Stefan till Norge. Har saknat honom som fan denna veckan! Sen har jag varit så jävla stressad med alla prov, inlämingar och läxor.. har typ pluggat 24/7...

Men nu är det äntligen fredag, och jag kan slappna av igen. Det dåliga är att jag inte kan spela gitarr på grund av mina naglar, men men, jag får la klara mig några veckor till utan den.
Vickan ska komma hit ikväll, eller hon kommer la närsomhelst, vilket blir nice..

Vad består helgen av då? Jo, plugg. Jag ska försöka göra klart allt i helgen så att nästa vecka förhoppningsvis inte blir lika stressig. Sen ska jag försöka rida Janowa också, det var en evighet sen senast!

Nej, nu ska jag ta och försöka skriva lite till på min Washington redovisning, innan Vickan kommer...

Postat av: Tette

Svar; Ja, usch det är jättedåligt! De borde ge mindre läxor så att man får vara ledig på sin fritid.

2008-09-27 @ 15:42:59
URL: http://stephanie.garben.se
Postat av: Viktoria

Du är väldigt söt :)

2008-09-28 @ 18:44:01
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback