Plugga, plugga, plugga, plugga bort din sura min...

Idag har Emmö varit duktig, för hon har pluggat typ hela eftermiddagen. Riktigt bra gjort av henne tycker jag.

Nä, det var jobbigt att skriva sådär... men japp, jag har pluggat, och det i massor. Skolan idag var förövrigt härlig. Vi hade tydligen fått beting i tyskan eftersom våran lärare skulle vara i Göteborg, så vi slutade 14.25 istället för 16.00. Härligt!

Imorgon är det tisdag, vilket betyder:
att Stefan kommer hem från Norge, yay
att jag ska spendera min eftermiddag hos syster, yay
och att det är ridning på kvällen, yay. Tina ska försöka få igenridning på min ridlektion, så om vi har tur så rider vi samma lektion imorgon :)

Men men, nu ska jag gå och plugga igen, vi har Latin tills på onsdag, och det är lite klurigt, så det får jag jobba mer med.
Ha det bra sålänge,
E

Postat av: Tette

Oj, jävlar vad du är duktig då!

Ja, ensam mamma söker är skitbra! :D Man blir så glad när man ser det programmet. ;D

2008-09-15 @ 18:45:47
URL: http://stephanie.garben.se
Postat av: mar

Nu känner jag att jag inte alls har varit duktig ju.... Jag har nästan inte pluggat nånting ju.... Glöm bara inte bort att det är foto imorgon också!! Hehe, riktigt hemskt! :P

2008-09-15 @ 21:08:13
URL: http://mariaolausson.bloggsida.se
Postat av: Stefan

Duktig du Emma:) pluggar som värsta galningen ju:)

Längtar te o få se dig igen(A)

Puss

2008-09-15 @ 21:49:12
Postat av: Tina

Jag rider tuvärr igen i gruppen innan din :S (för det fanns ingen plats i din) men det är ju bättre än inget, vi träffas la ändå :)



Ses sen :D

2008-09-16 @ 17:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback