The Trick Is to Keep Breathing



Vi fotade med negativ i skolan idag. Det var coolt. Jag visste inte ens att jag hade sånna effekter på min mobilkamera, så där ser man.

Idag har det blivit en hel del plugg. Eller HELA dagen för att vara exakt. Började när jag kom hem, typ kl 16, och håller på ännu. Har gjort lite Naturkunskap, eftersom vi har prov på fredag, och så har jag gjort klart min Samhäll-inlämning också. Eller jag ska bara finputsa den lite, men det gör jag imorgon. Snart så ska jag göra lite kemi, och sedan ska jag läsa min engelskabok. Men först ska jag diska, för jag har lovat mamma att jag ska göra det idag.

Imorgon ska jag gå upp halv nio. Ska åka till överby med syster och fixa mina naglar ( jag är ledig imorgon). Om vi hinner ska jag köpa skor också. Egentligen skulle vi shoppa i Göteborg, men eftersom jag känner mig megastressad av alla arbeten i skolan, stannar jag hemma och pluggar istället. Jag ska försöka att göra klart allt imorgon så att jag för en gångs skull varken behöver plugga eller jobba i helgen. Det lär bli svårt, så lycka till, till mig!

Nej, egentligen har jag inte tid att blogga, så jag får kila nu.
Vi hörs, Puss!

Postat av: maria

hihi, till och med jag har negativfoto-inställning på min gamla skrutt till mobil ;)

ses imorn sötis! <3

2008-09-24 @ 21:22:25
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback