Livet rullar vidare...



Tjoo, kände att jag ville lägga in en bild på Tina och Maria  idag :)

Tisdags kväll:
Ja, jag red ju på kvällen, hade Ascot som vanligt, han är mys. Fast det gick inte så bra, vi skulle rida med sadel, fast utan stigbyglar. Och eftersom Ascot är så stor, och jag inte har så bra balans, ramlade jag av två gånger. Smidigt... jag vet. Men men, sånt är livet på en hästrygg.

Onsdag:
Skola. Hade tyska, latin, biologi och gympa. Vi var grymma på gympan. Spelade brännboll mot den andra NV-klassen. Och självklart vann VI! Haha :)
Sedan kom jag hem, tänkte plugga, men det blev inte så. Istället kom Stefan, mycket trevligt. Fast jag hade ont i min mun. Men jag ska inte klaga ;)

Idag:
Skola som vanligt. Tette var väldigt sjuk idag. Tycker synd om henne. Men det är bra att hon är i skolan, för annars dissar hon mig ;)
När jag kom hem pluggade jag matte i 2 timmar - mycket jobbigt, men väldigt nödvändigt!

Imorgon:
Imorgon är det fredag, det gillar vi. Och då åker jag till pappa, det var längesen nu. På tal om längesen, det är nästan 2 veckor sen jag spelade på min gitarr, jag saknar den. På tal om gitarr så har jag tänkt att försöka att göra klart min OTH-låt i helgen, men jag får se hur det blir med det. Det är inte särskilt lätt kan jag lova!

Nu:
Gör inte så mycket. Pratar med Moska på msn, han är flum, som vanligt! Och nu kom jag att tänka på när han spottade ut soppa över hela vårat köksbord, HAHAHA! Det glömmer jag aldrig kan jag lova.
Nej, nu ska jag ta och lägga mig i sängen och kolla på TV. Är helt slut!

Ni får ha det Super!
Puss

Postat av: Tette

Hehe, tack du. Det är klart att jag inte kan dissa dig med att vara hemma. :)

2008-09-04 @ 19:01:22
URL: http://stephanie.garben.se
Postat av: Tina

Hehe, rolig bild du hitta :P



Du glömde att nämna att du tog en enhandslyra på brännbollen :D

2008-09-04 @ 23:29:24
Postat av: mar

Vilken hemsk bild!!! Du kunde ju tagit en ifrån min bästa sida.... :P hehe!!

2008-09-05 @ 17:27:53
URL: http://mariaolausson.bloggsida.se
Postat av: maria

svar: ja, och så får du ta med din baccardi ifrån pappa så att jag kan ha den när brudarna kommer nästa helg! :)

2008-09-06 @ 12:05:25
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

är du också sjuk??? du får inte vara det på måndag!!Bli frisk!! :P

2008-09-06 @ 13:29:24
URL: http://mariaolausson.bloggsida.se
Postat av: Tette

Svar, vafan är du också sjuk nu? Är det jag som har varit så dum och smittat dig? Nej, men då är vi två som sjunger med en dålig hals då. ;)

2008-09-06 @ 15:27:24
URL: http://stephanie.garben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback