She's back!

Ojoj, jag måste nog ta och skärpa mig nu. Bloggar ju nästan aldrig nuförtiden. Fy på dig Emma!

Idag var jag hos tandläkaren,  syster var med mig. Jag fick en ny grövre tråd och 2 fjädrar vars funktion jag inte direkt förstod. Sen så spände de min kedja till tanden också... jösses vad det tar tid då. Tanden har typ inte flyttats något ju. För de som inte vet så opererade jag mig i maj, gjorde en friläggning av en tand som hade vuxit fast i käkbenet, och nu drar man ner den succesivt med en kedja.

Idag är det den första september, vilket innebär att syster har bott i sin lägenhet i 2 månader, grattis, och att säsong 6, av OTH sänds i USA. Så imorgon är det frittfram att ladda ner, vilket syster ska göra. Och efter skolan ska jag åka hem till henne så ska vi kolla på det avsnittet och samtidigt äta daimglass. Det blir mys det :)

Senare på kvällen blir det ridning. Ska bli nice, förutom att vi typ byter ridlärare hela tiden... Eller nyss hade vi Weronica, sen skulle vi ha en som heter Patricia, men hon skulle typ vara hemma med sin dotter i 5 veckor, så då ska vi ha en annan under den tiden. Herregud säger jag xP

Men men, nu ska jag ta och greja med lite annat ;)

Postat av: Stefan

Låter inte trevligt det där me tanden asså.. Men får hoppas de blir bättre snart då:)

2008-09-01 @ 18:46:52
Postat av: Emma

SVAR till Stefan:

Hehe, det är inte så farligt faktiskt, det funkar :)

2008-09-01 @ 18:47:46
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: maria

OTH imorn, yaaay! :D

2008-09-01 @ 18:51:19
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback