Closer

Jag i'm müde. Det skulle vart skönt att sleepa lite, men det får nog vänta lite.

Hm, jag har brist på motivation känner jag.. Jag vet inte vad jag ska skriva men det kommer jag nog på tillslut. Jag har föresten fått spotify, riktigt fräscht! Har lyssnat hela kvällen, artister och låtar hit och dit. Jag gillar't, verkligen.

Usch, kl är bara typ kvart i elva, och jag känner för att bara däcka i sängen, en fredagkväll. Det är illa alltså.. Men jag vet inte riktigt vad annars jag ska göra. Det är ju inte direkt livat i Hjärtum menar jag. Det enda ljud som hörs här på natten är kossornas råm och fårens bräk. Haha, nej.. så illa är det inte. Men näst intill.

Nej, nu ska jag ta bort mitt smink och borsta tänderna, sedan ska jag lägga mig i sängen och leka lite till med datorn innan jag lägger mig för natten. Det ska bli skönt att sova imorgon. Jag hoppas dock att jag inte sover bort hela dagen, men det gör jag nog inte.

E

Postat av: maria

svar: en resa till italien och en statistroll i new moon! :)

2009-04-24 @ 23:02:28
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback