Five O'Clock World


Herregud! Det tog 1½ timme att göra den där jäkla maten, kyckling och ris. Men kycklingen var inte riktigt upptinad, så det var antagligen orsaken. Maten blev sjukt god faktiskt. Jag är riktigt stolt över mig själv för jag är inte direkt bra på att laga mat. De andra tyckte också att den var god, och det var det som räknades, yay!

Efter maten putsade jag racingbilen. Vi ska nämligen till Kinnekulle imorgon för att träna inför årets säsong. Eller, pappa ska träna, vi andra ska bara med för att hjälpa till. Det ska bli nice, fast jag måste gå upp kvart i fem, och det är inte lika nice. Men det får gå.

Iaf, efter jag hade putsat bilen var vi tvungna att åka in till stan igen (med mig som chaufför). Vi glömde att tanka alla dunkar inför morgondagen när vi var inne i stan förut. Så det fick bli lite mer övningskörning, och det gick super även denna gången.

Sedan har jag inte hunnit göra mer än att äta en glass. Onyttigt, men gott. Ikväll ska jag inte göra så mycket tror jag. Kanske kolla på en film eller något likande. Jag ska iaf inte plugga. Det är jag för trött för så det får jag göra i helgen istället. Det hade iofs vart skönt och gå och lägga sig i sängen, men nej, inte än. Jag får vänta några timmar först.

Jaha, det här får väl räcka.. Vi hörs imorgon.
E

Postat av: Stephanie

Jaså, vad kul för dig att du har övningskört så mycket nu för det var ju ett tag sen du gjorde det. :P och att det gick så bra! :D

2009-04-18 @ 14:38:15
Postat av: isa

Riktigt fin blogg du har! :)

Ska vi prenumerara på varandras bloggar via bloglovin? :). Om du vill så kan du lägga till mig och sen skriva en kommentar så lägger jag till dig

kram

2009-04-18 @ 16:49:36
URL: http://isaisaisa.blogg.se/
Postat av: mar

Gött att inte plugga! Man behöver verkligen att vila upp sig lite grann nu! =D

2009-04-18 @ 19:35:05
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback