Friday at last

Jösses, är klockan redan kvart över sju? Tiden går fort när man har roligt. Iofs har jag inte gjort så mycket. Det har blivit lite övningskörning och sånt nice. Jag har även jobbat på min solbränna lite. Inte länge, men alltid något.

Jag visade min dator för far förut. Han tyckte den var snygg och kom inte med någon dum kommentar, det gillar vi!

Ikväll blir det tv. Iofs måste jag koppla in min tv för den har stått okopplad sen mina kompisar var här innan påsken och jag har inte orkat fixa det. Så det får jag göra. Men det är lätt så det fixar jag rätt snabbt.

Nu ska jag käka.
E

Postat av: mar

Haha, här kommer vi och förstör hela Emmes hus... Iaf TV:n Haha! =P

2009-04-25 @ 17:31:23
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback