I never thought I'd need you there when I cried




Idag var det som sagt urnsättning för farmor. Det var lite småsorgligt, men ändå fint. Jag grät inte, och det är jag glad över. Det känns bra att lilla farmor vilar bredvid farfar nu. De har varit borta ifrån varandra i 20 år nu, så det känns skönt att de är tillsammans igen..

Farväl älskling <3

Efter urnsättning åt vi på restaurangen Tio Pepe. Jag åt någon planka som bestod av kött och potatismos. Knepig kombination, men ganska smakligt ändå. Efter måltiden åkte vi hem igen. Då var jag lite hurtig och tog mig en joggingrunda. Fast jag var väldigt omotiverad så det blev en ganska lite tur. Dessutom satte jag mig på ett berg här i Hjärtum som kallas Indianberget. Där lekte jag väldigt mycket som liten, så det kändes lockande att sitta där och filosofera samtidigt som man hörde fåglarna kvittra - underbart!

Jag har precis tittat på 90210, avsnitt 12. Det var riktigt bra och jag har insett att jag har saknat det programmet. Jag tittade på det när det precis kom i höstas, men sedan har jag lagt ner det. Men nu ska jag ta och börja titta på det igen, för det är riktigt bra.

Ikväll blir det ännu mer 90210-avsnitt, och sedan, sängen.

Postat av: Stephanie

Vad gött att det gick bra igår! :D

2009-04-10 @ 09:25:42
Postat av: mar

Vad gulligt att de ligger bredvid varandra efter 20 år! <3

2009-04-11 @ 14:50:30
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback