I want to break free


Vad hände med vädret? Det var superfint till runt kl 15, sedan blev det molnigt... knepigt. Varmt är det dock fortfarande och det är skönt.

Efter skolan idag drog jag till syster och umgicks lite med henne. Det blev promenad, glass, Buffy och vampyrerna och massa annat mys. Det var väldigt roligt att se Buffy igen, jag har saknat det. Det är ett riktigt bra program. Ikväll blir det plugg; latin, samhäll och körkortsteori. Inget jag ser fram emot, men det måste göras. Imorgon har vi nationellt prov i engelska B. Det skulle jag gärna hoppa över, men det är bara att gilla läget.

Nej, idag finner jag ingen inspiration till att skriva mer, så det här får räcka.

E

Postat av: Stephanie

Nej, engelskan hade man helst hoppat över.



Btw. Vad fin du var i håret på det kortet.:D Så kan du ju ha i skolan. :P

2009-04-27 @ 19:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback