It's your time to move, it's my time to move

Demi Lovato
Goddag!
Vädret är helt underbart idag och jag har varit ute i princip hela tiden tills nu. Jag har klippt gräset och solat i bikini, i hopp om att få lite sträck. Men vi får se, det syns nog inte så mycket.

Just nu sitter jag och lyssnar igenom Demi Lovato's låtar samtidigt som jag håller på och kopierar över bilder från den stationära datorn till min laptop. Jag ska även intstallera lite program så att jag kan föra över bilder från digitalkameran och mobilen, men det tar jag senare. Först ska jag fixa bilderna, och det kommer ta tid för jag har rätt många bilder. Iofs ska jag inte föra över alla, men det blir nog en hel del ändå.

Pappa åkte precis till Trollhättan för att förbereda inför morgondagens rally, Stallbackasprinten. Han ska inte vara med, men däremot vara funktionär. Jag funderade på att hjälpa till men då måste jag gå upp runt kl 6 imorgon bitti, och det var inte direkt lockande. Då stannar jag hellre hemma och gör något flitigt istället, som att plugga eller något liknande.

Nu ska jag fortsätta med mina bilder.
E

Postat av: mar

Idag har det varit riktigt varmt! Läste lite samhäll ute i hopp om att få bort min "u-rigning", har nog inte lyckats... =P

2009-04-25 @ 17:29:41
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Ja, det har varit underbart väder idag! Det gillar vi mycket. :D

2009-04-25 @ 22:07:03
Postat av: maria

du skulle vart med idag alltså, det var skitkul verkligen! :D

2009-04-26 @ 21:34:54
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback