Keep holding on



Ich bin müde! Som tur är, är det Freitag morgen. Det gillar vi...

Denna dagen har varit otroligt seg. Skolan kändes som två dagar istället för en. Tette och jag var sjukt övertrötta hela dagen. Vi skrattade åt precis allting. Galet! Imorgon är det sista dagen innan vi har ett lov på 10 dagar. Det ska bli nice.

Imorgon efter skolan ska jag föresten åka till Hjärtum, ovanligt va? Fast först ska jag ner till Göteborg för att dumpa av bror på tåget eftersom han ska till sin flickvän som bor i Växjö. Sedan ska syster och jag köra hem. Vi ska på hemvägen köpa lite kravs inför helgens bravader. Det blir nog trevligt :)

Men nej, nu ska jag la kila tror jag.. Blir la snart lite tv antar jag. Fast jag ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll. Det skulle vart skönt. Till skillnad mot Tette, som är på konsert och kommer hem inatt, stackarn. Fast hon tycker nog att det är värt det.

Jaja, vi hörs imorgon!
E

Postat av: Stephanie

Haha, ja vi var lite trötta igår. :P

Japp, går man på konsert så spelar det ingen roll om man kommer hem sent och ska till skolan nästa dag. Markus är värt det liksom! <3

2009-04-03 @ 15:33:41
Postat av: mar

Spännande att se vad det blir för kravs!



Imorgon är det LÖRDAG!!!!!!!!!! =D

2009-04-03 @ 16:59:00
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback