So far away...

Idag är det lördag. Det innebär att mina underbara vänner snart kommer hit. Det ska bli sjukt nice!

Inatt har jag sovit närmare 12 timmar. Det är otroligt. När jag åt frukost kollade jag på Harry Potter och den flammande bägaren, som syster satt och tittade på. Sedan tränade jag lite i form av att springa ii vårvädret. Det var härligt, men väldigt tungt. När jag kom hem satte vi (syster och jag) oss i solen och solade. Jag spelade även lite gitarr, samtidigt som jag sjöng. Stackars grannar.. hoppas det var någorlunda bra iaf.

Sedan fick jag lite bråttom, så då hopppade jag in i duschen. Efter det gjorde jag mig iordning, och nu sitter jag och väntar på flickorna. Iofs har jag lite att pyssla med innan de kommer, så jag kanske borde ta och sätta igång så att jag hinner.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback