Something good to rely on

Göta Älv

Då var man i thn igen då. Jag övningskörde ju som sagt. Det gick bara bra. Man sa att jag hade förbättras mycket, så det kändes bra. Det var lite roligt att köra hennes bil också, en Nissan Primera. Lite läskigt i början kanske, men jag vande mig rätt snabbt.

Under tiden jag har varit här har jag pluggat ännu mer kemi. Jag har dessutom gjort ytterligare två uppgifter, så nu känns det lite bättre iaf. Det betyder inte att jag är klar, för jag har många uppgifter kvar. Som tur är har jag några dagar på mig eftersom hemprovet ska vara inlämnat på torsdag. På onsdag har jag dessutom studiedag vilket är skönt då jag kan plugga massor om jag inte har hunnit klart. Jag ska även köpa en dator den dagen. Ja, jag har bestämt mig. Eller syster och jag ska till elgiganten och prata med de där, så får vi se om de kan klämma fram en käck dator åt mig. Det ska bli nice så jag slipper fajtas med mamma så fort jag ska vill gå in.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag ska då inte plugga mer iaf. Jag kanske ska ta och titta på film, ...och så kom Polly, som går på 3:an kl 21.00. Det kan hända att jag har sett den förut, men det återstår att se.

Föresten, igår anmälde jag mig till hopptävlingen den 3:e maj på Ängens Gård, så om ni har vägarna förbi kan ni ju komma in och heja på mig ;)

E

Postat av: isa

sv; hehe okej, jag tycker du borde skaffa bloglovin :D

2009-04-19 @ 21:22:30
URL: http://isaisaisa.blogg.se/
Postat av: mar

Vad kul att skaffa en laptop! =D Jag vill också ha... Heheh! =P

2009-04-20 @ 17:13:20
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Låter bra att du ska skaffa en laptop. Det är jävligt gött! :D

Jag hejar på dig här hemma istället...hehe. :P

2009-04-20 @ 18:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback