Can we take a ride?

Goddag!
Idag är jag trött känner jag. Ändå har jag sovit 11 timmar, så jag borde inte klaga. Jag ska ta och träna lite snart, så kanske jag piggnar till lite. Iofs vet jag inte riktigt vad jag ska göra för slags träning, styrka eller kondition. Antagligen blir det kondition, och då blir det i form av att springa. Iofs kan jag ju ta och cykla någon mil eller något. Fast jag tror att det ger mer att springa. Men, vi får se..

Syster och jag satt ute och solade i en timme förut. Det var riktigt skönt. Lite kallt emellanåt kanske, men ändå härligt. Tänk, om typ 1 månad, eller åtminstonne  1½, är det helt grönt ute. Gräset är grönt och fräscht, och alla träd och växter har blommat. Jag längtar. Det ska bli skönt att kunna gå ut i bara ett linne och korta shorts utan att frysa. Mums! Det är skönt att sommaren är påväg alltså.

Igår kväll bakade syster en kladdkaka till bror eftersom vi skulle fira hans födelsedag. Han hade redan fått sina presenter av syster och mig, så han fick bara av pappa. Av honom fick han 4 ölglas och pengar. Trevligt!

Nej, nu ska jag ta och pallra mig iväg och träna. Får se i vilken form det blir..
E

Postat av: mar

Ja mums med korta shorts! Haha XD

2009-04-06 @ 19:47:07
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback