Dreaming about a place I'll never see

Hello!
Sista dagen på lovet, usch! Den ska jag spendera genom att ta det lugnt. Lite senare åker jag till Trollhättan efter 10 dagar i Hjärtum. Det kommer kännas knepigt, men gött.

Idag är det inte lika fint väder som det har varit i helgen. Det är hyfsat varmt, men ingen sol. Dåligt, för jag ville sola. Jag har inte tränat heller, illa! Men min kropp är lite mör efter all cykling, så idag blir det vilodag. Det ska bli skönt.

Hm.. Jag undrar vad jag ska göra nu. Igår kväll funderade jag på att titta på PS. I love you, men jag gjorde aldrig det, så den kanske man ska ta och titta på. Jag får se.. Just nu känner jag att jag är hungrig, så jag kanske ska ta och käka något. Jag ska nog ta och spela lite gitarr också. Japp, så blir det.

Imorgon är det skola, fy!

Postat av: Stephanie

Ja, usch för skolan! :(



Den filmen är ganska bra faktiskt. Så den borde du se. :D

2009-04-13 @ 14:49:35
Postat av: mar

Låter bra med att ta det lugnt idag! =D

2009-04-13 @ 15:59:49
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: maria

det är inte bara skola imorn, det är min FÖDELSEDAG! :)

2009-04-13 @ 17:43:31
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback