You bring something broken and you fix it up



Idag är en rätt seg dag. Jag sov alldeles för länge, så jag får banne mig se till och ha väckarklocka på morgonen. Annars kommer jag vända på dygnet, och det blir jobbigt sen när skolan börjar igen.

Igår kväll såg jag bara på One Tree Hill. Jag sparade The City och The Hills tills idag. One Tree Hill var sjukt bra, likaså The Hills, medan The City var okej. Jag längtar tills de nya avsnitten kommer. Nästa avsnitt av OTH kommer sänd i USA den 20:e april. Jävla kasst med uppehåll. Som tur är har vi fortfarande The Hills att roa oss med.

Hehe, frän bild ovan va?! Syster och jag hade lite skoj framför webcameran förut. Vi tog lite nice pics, så idag bjuder jag på en bild ur det sortimentet.

Idag är en perfekt dag för att plugga eftersom det är sjukt dåligt väder, men jag har inte gjort ett skit. Men snart ska jag ta mitt förnuft till fånga och plugga lite. Först ska jag göra lite mat, för Anders ringde precis och sa att han var hungrig. Så det får jag väl sätta igång med då.

I'll be seeing you,
E

Postat av: Stephanie

Haha, jättefrän bild. :D

2009-04-08 @ 18:09:35
Postat av: maria

höhö, snygg jag är! ;)

2009-04-08 @ 19:24:02
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback