Laptop - HP Pavilion DV5-1207eo


Jaha, då har men en laptop. Nice, eller vad tycker ni?

Idag när syster och jag var påelgiganten för att köpa datorn blev jag uppraggad av en kille. Eller, han kom fram och frågade om han fick bjuda på en kopp kaffe. Fast när jag sa att jag inte dricker kaffe sa han att jag var söt, och sedan frågade han om vi kunde ta en fika istället. Hehe, jag tackade nej.. Lite kul att någon kommer fram och bjuder ut en alltså. Det händer inte varje dag.

Bror var här förut och hjälpte mig att fixa internet. Det var lite komplicerat, för mig, men inte för honom, för han fixade det rätt fort - skickligt.

Jag gillar min dator. Det är så bekämt liksom.. Ja, det var ett bra köp, det känner jag.

Tette, jag har ont i min rumpa tack vare dig ;)

Nu ska jag kolla klart på Du är vad du äter, sedan blir det Grey´s Anatomy, yummi.
E

Postat av: Stephanie

Väldigt nice tycker jag. :D



Haha, vad synd att du har ont. ;P jag kan inte hjälpa att du missade stolen. Haha!

2009-04-22 @ 21:05:30
Postat av: maria

hihi, nu har vi varsinn HP pavilion, computerbuddies you know! ;)

2009-04-22 @ 22:51:53
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

Haha, du skulle ju takcat ja till kaffet ju! Kanske var framtiden som du tackade nej till! Haha! =P Snygg dator! =D

2009-04-23 @ 17:27:00
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback