Heldag på Kinnekulle




Oj, vad jag är trött. Det har varit en dryg dag idag. Gick upp tidigt, och kom precis hem. Dagen har varit bra. Pappa har kört fyra pass varav alla har fungerat bra, förutom sista då bränslespridarröret brast. Vi hade otroligt tur eftersom det inte började brinna, men det var inte långt ifrån.

Annars har det blivit väldigt mycket solning för syster och mig. Bror och pappa har meckat med bilen hela dagen, vilket inte direkt är min starka sida. Men jag hjälpte till att byta däck faktiskt.  Det är riktigt härligt på Kinnekull. Jag har varit där ett antal gånger nu, och det är min favoritbana här i Sverige. Okej, jag har inte varit på så många, men av de jag har varit på är denna iaf roligast enligt mig. Fast om det regnar är Falkenbergs bana väldigt intressant. Det brukar bli lite krockar och sånt, och det är alltid spännande. Inte så roligt för de som drabbas kanske, men lite roligt för de andra eftersom det händer mycket.

Vad har hänt mer idag då? Hm, inte så mycket mer. Jag övningskörde hem, det tog två timmar, men då stannade vi faktiskt på tre ställen, så det var rätt bra gjort faktiskt.

ikväll ska jag bara ta de lugnt. Jag är så trött så jag skulle kunna somna på momangen, men då vaknar jag säkerligen alldeles för tidigt i morgon, och det vill jag inte. Dessutom är det nog lite för tidigt för att lägga sig nu tror jag.

Men ni får ha en nice kväll allesammans. För det ska jag sannerligen ha.
E

Postat av: Stephanie

Vad kul att du hade det roligt! :D

Detsamma!

2009-04-18 @ 20:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback