We like boys in cars

Imorse när jag vaknade tittade jag på Save the last dance 2. Den var bra, men ganska traditionell, inte så speciellt. Jag har sett andra filmer som i princip var likadana, men det innebär inte att filmen var dålig, för det var den inte. Jag rekommenderar filmen till de som gillar dans och lite romantik. Betyg: 3 av 5

The best move... is following your heart

Samhäll och körkortsteori står på schemat idag. Jag har redan pluggat en hel del, men jag ska fortsätta några timmar till.
Snart ska jag göra lite käk, jag vet inte riktigt vad det blir, men säkert något tråkigt eftersom jag är ensam.

Senare kommer Mamma, och då ska jag övningsköra till trollhättan. Det blir nice det!

Nu blir det mat.
E

Postat av: mar

Jag har också pluggat lite körkortsteori... Kungsporten på tisdag??

2009-04-26 @ 17:02:05
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Alexandra Östling

Hej där babe! Haha så du vill veta smaskiga detaljer.. Hm.. Håll kvar med denna frågan till nästa frågestund så ska du få svar.. ;)



PUSS!

Alexandra Östling

2009-04-26 @ 20:38:18
URL: http://alexandrajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback