When the world outside's too much to take

Helt ärligt så var det längesen jag pluggade så här mycket på en dag. Det har blivit säkert fyra timmar körkortsteori och tre timmar samhäll, så jag tror inte att jag orkar plugga mer idag. Jag tror ändå inte att så mycket skulle fastna, så jag får plugga mer imorgon.

Snart ska jag på ridlektion, och som variation ska jag faktiskt köra dit, lite småträning sådär. Ikväll hoppas jag på att få Joe, och jag antar att jag får honom också. Egentligen ser jag inte fram emot kvällens ridning, men det är just då som det brukar vara så himla roligt, så det blir nog nice.

Nu ska jag ta det lugnt och kolla runt lite, sedan bär det av till Ängens Gård.
E

Postat av: mar

Oj vad mycket du har pluggat! =D

2009-04-28 @ 18:26:57
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Duktigt av dig att plugga så mycket! :D

2009-04-29 @ 17:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback