Where nothing ever changed until one outsider changed everything



Idag har vädret bjudit på mycket sol, helt underbart. Det har blivit väldigt mycket solning i skolan idag, säkert 2 timmar. Nu hoppas vi att man får lite solbränna också. I helgen ska jag steka i bikini. Det blir grejer det.

Jag såg det senaste avsnittet av The Hills förut, Crazy in love. Det finns väl inget mer att säga än att det var riktigt bra. The City har ingen chans mot The Hills, och jag hoppas för allt i världen att det blir en till säsong, även om det inte lutar mot det.
På bilden, samma person? Jajemen, Stephanie Pratt från The Hills.

Jag har även tittat på I would for you, det senaste avsnittet från One Tree Hill. Jag är riktigt glad att jag började kolla på det programmet när de precis kom till Sverige, för det är ett riktigt toppenprogram. Det här avsnittet sänkte inte direkt kvalitén heller.

Ikväll blir det nog film i form av Mumien som går nu på 6:an. Jag har sett nästan hela innan, men inte slutet så jag funderar på att titta på den. Det kommer nog bli lite halvdant, för jag ska plugga körkortsteori samtidigt.

Japp, så är iaf planen.
E

Postat av: maria

först kommenterar du anonymt, sen kommenterar du blankt! du är knas! ;)

2009-04-23 @ 22:42:03
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Ja, det är gött att sola i skolan ju! :D

2009-04-24 @ 14:48:56
Postat av: mar

Vilken skillnad på bilderna! =D

2009-04-25 @ 17:34:47
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback