Working out on a thursday night


Jag jublar när jag kommer på tanken att det är fredag imorgon. Dessutom slutar vi übertidigt vilket är underbart! Iofs har vi ett prov på tre timmar på morgonen, men det blir nog bra. Därför har jag spenderat tiden efter skolan med att plugga. Jag har även gosat med Molliebus, och dessutom tränat. Pilates fick det bli idag. Jag lyfte även lite vikter som vi har här hemma.

Under resten av kvällen ska jag antagligen plugga. Men det känns som att jag kan allting nu, så jag kanske inte pluggar så länge. Isf ska jag nog titta på tv, eller så sitter jag kvar här och kollar efter laptops. Men det återstår att se.

Nu ska jag iaf fortsätta plugga.
E

Postat av: maria

lycka till provet imorn! i know you can do it! :)

2009-04-16 @ 21:01:13
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Provet var svårare än jag trodde det skulle vara! :(

2009-04-17 @ 10:53:19
Postat av: Nicki

Hej! Allt väl? :)

2009-04-17 @ 16:04:49
URL: http://niickoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback