Can't you see what I see?


Jag på Wakito förra året

Wakito är en otrolig häst. Inte nog med att han går superfint i dressyren är han också en ypperlig hopphäst. Det kan inte bli mycket bättre än så. Som ni förstår hade jag Waktio på dressyren idag. Både jag och han var lite stela i början men när vi började slappna av gick det som på räls. Han är verkligen underbar att rida och jag längar som en galning till nästa lektion.

Nu ska jag titta på tv en stund innan jag lägger mig för kvällen. Imorgon börjar skolan, men inte förrän kl 13.20, så jag har ännu en härlig sovmorgon att se fram emot.

Sov gott!
E

Postat av: Stephanie

Japp, en sovmorgon till sen är det antagligen slut med de. :(

2009-08-18 @ 23:37:57
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

Ja, fy! :/

2009-08-19 @ 09:27:55
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback