Busy with the horses



Alltså jag är sjukt klantig. När vi var ute och red igår slog jag i mig som tusan i en metallbom. Den flög rätt in i benet så nu har jag något ont. Svullnaden har lagt sig lite men istället har jag fått ett rejält blåmärke. På tal om blåmärken så är mina blåmärken från sparken fortfarande kvar. Det på armen syns inte så mycket längre men det på låret gör det däremot. Dessutom har jag massa små bulor under blåmärkerna. Jag vet inte riktigt vad det är men de ömmar så fort man nuddar dem. Illa!

Idag tappade jag ena stigbygeln när Camilla och jag skulle tävla med Jenta och Cherie. Självklart vill jag inte sakta ner och försöka få tag på stigbygeln så jag manar ju på Jenta ännu mer. Det var otroligt läskigt, och efter ett tag tappade jag den andra stigbygeln. Haha, vilken klant jag är. Men det var bara att hålla sig fast och skänkla på ännu mer, för jag ville ju vinna, och det gjorde jag också. Jag hade Jenta och hon grymt snabb. Någon gång jag ska se till och filma när hon är uppe i full galopp, för det går fort som tusan! Det rinner till och med från ögonen när man är uppe i den farten, och det är inte illa.


Ryan Sypek

På tal om hästar så har jag sett klart på Wildfire nu. Det är en riktigt bra serie och jag tycker det är synd att de inte fortsatte, men man får väl njuta ändå. Jag själv tycker att första, andra och sista säsongen är bäst. Den tredje är rätt bra den också, men det händer så mycket negativa saker hela tiden och det är lite dåligt. Det allra sista avsnittet gillade jag väldigt mycket för det var verkligen ett bra och lyckligt slut, och sådant gillar jag.
Ryan Sypek som spelar Junior i serien var dessutom mycket trevlig att titta på. Han är 27 år och 183 cm lång. Kanske lite kort om man frågar mig, men verkligen ögongodis.
Genevieve Cortese som spelar Kris är väldigt lik Mia Rose tycker jag.
Jag trodde att det var Mia först så jag var tvungen att kolla upp det. Dubbelgångare, tycker ni inte?!


Genevieve             Mia

Nu ska jag nog sova. Jag har fem hästar som väntar på att få ridas imorgon.
E

Postat av: mar

Men du är inte lite otursförföljd du! =P Usch, nu får du änna ta det lite lugnt!!! =)

2009-08-18 @ 15:50:02
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: maria

men syster då, din lilla klant! :p

2009-08-18 @ 17:25:34
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback