Sunday, bloody sunday

Bilder från i torsdags


Skärhamn

Sundsby. Mar, Tette och Sara

Sara och Tette



Ikväll blir en tv-kväll. Jag är grymt sugen på godis, men det ska inte inhandlas för det åt jag i fredags och det får inte bli en vana. Jag har faktiskt varit rätt nyttig ett bra tag nu. Okej, jag har mina dagar som jag äter massa skit, men det får man ha tycker jag. Men annars äter jag riktigt bra och tränar en del. Det blir dock inte lika mycket träning när skolan har börjat då jag inte är i stallet varje dag, men jag ska försöka träna ändå. Ut och springa, pilates, vikter och så vidare. Det blir bra det.

Men nu ska jag ta det lite lugnt tror jag. Jag har galet ont i ryggen och jag vet inte varför. Hoppas att det är borta tills imorgon, men det är det nog.

Ha en bra kväll!
E

Postat av: Stephanie

haha, fina bilder :P

ja, hoppas att ryggen är bra till imorgon. :D

2009-08-23 @ 22:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback