You spin my head right round



Vi hade en grym kväll på Lipz igår. Det blev drinkar, dans, gapskratt och mer dans. Det blev svettigt som fan, men det var det värt.

Vi var rätt sega i skolan idag, men som tur var var sista lektionen inställt så vi slutade lite efter elva. Det var gött för jag hade nog somnat på lektionen annars. Trots att vi kom hem rätt tidigt igår (lite efter kl 1) somnade jag inte förrän typ halv 3. Dessutom har jag sovit riktigt dåligt inatt, så klockan känns som att den är 2 just nu. Tur att jag kan vila upp mig i helgen i alla fall. Dock har jag en hel del att plugga, men det ska jag väl hinna det också.

Nu ska jag ta och läsa lite mer i min svenskabok, sen kommer jag väl så småningom somna. Det ska bli skönt!
E

Postat av: mar

GRYYYYYM! =D

2009-08-29 @ 13:14:08
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback