Boy meets girl. Boy falls in love. Girl doesn't.

 

Filmnörden Emma är i farten igen. Jag har sett på två nya filmer det senaste; (500) days of summer och Four Christmases.

  • Den första var jättemysig, bra och allmänt rolig. Den var också lite annorlunda och det gillade jag. Ja, denna filmen var bra. Punkt slut.
  • Den andra var också bra. Lite smått knäpp kanske, och inte särskilt seriös, men ändå bra.
Så här har ni ytterligare två filmtips. Den sista kanske jag inte främst rekommenderar, men den var ett bra tidsfördriv.


Men nu måste jag kila. Pappa kommer hem ganska snart (yes, jag befinner mig i Hjärtum), och då ska jag köra till Ängens Gård och ha dressyrkurs. Kulkul!
E


Postat av: josefin

Vilken fin header :) har du fottat?

2009-12-28 @ 15:49:21
URL: http://josefinz.bloggsida.se
Postat av: SANNA

SV: Härligt! :) det är bara bra :)

vad ska du hitta på ikväll då? :)



kram.

2009-12-28 @ 16:03:55
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback