Things so colorful

Idag har varit en riktigt mysig dag!
Jag slutade skolan redan kl 11, och då gick jag hem och bakade pepparkakor med syster. Efter bara en timme och 108 pepparkakor (för min del) var vi klara. I bakgrunden spelades julmusik, och det var riktigt mysigt.


Jag bakar pepparkakor


Pepparkakor


Pepparkakor

Efter pepparkaksbaket bar vi oss av in till stan där vi köpte massa julklappar. Jag är i princip klar för i år, så jag är riktigt nöjd. Jag trodde det skulle vara svårt att hitta något till alla, men eftersom jag hade funderat en del innan, visste jag i princip vad som skulle köpas - smidigt.



Nu måste jag tyvärr dra ner humöret genom att plugga matte, men det ska ju göras det också. Kl 20 blir det dock Bonde söker fru, och efter det 90210 - mys!
E

Postat av: maria

åh, vilket fint julklappspapper ni hade ju! mitt är värsta fult! tänkte vänta med att slå in isabells paket tills vi är helt färdigköpta så att säga! ;)



ps. lycka till på provet imorn! jag håller tummarna! <3

2009-12-09 @ 18:23:18
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Julklappstips för hästen hittar du här!

SV: Jag har 75D. Finns bara tantbh i butikerna i den storleken. Däremot kan man köpa 75D i butikerna. Dock börjar den storleken bli förliten... Om jag köper i butik måste jag köpa 80C (vilket är likastort som 75D i kupan, men för stor runt om) och dem börjar bli för små för mig. Känns konstigt att behöva köpa 80D i affären. För eftersom 75D börjar bli för litet i kupan så måste jag köpa 75DD och eftersom D inte finns så finns ju knappast 75DD :P

2009-12-09 @ 19:38:25
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Julklappstips för hästen hittar du här!

SV: haha, härliga vet jag inte. :P Jag tycker inte om dem. Och jag vill inte att de ska bli större. Min systers började också växa rejält när hon var 18 år. Nu har hon så stora att hon måste specialbeställa lr gå utan BH :P

2009-12-09 @ 20:16:11
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Julklappstips för hästen hittar du här!

SV: haha, nej så stora vill inte jag heller ha :P

Jag gillade mina när dem var i din storlek. tycker det är en perfekt storlek. :)

2009-12-10 @ 11:19:20
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback