Emma har tråkigt

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Jadu, det kommer jag faktiskt inte ihåg.

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Hm, 300 kanske.

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest, pest, rest.

4. Favoritplanet?
Förutom Tellus, Luna. Jag älskar månen!

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Sara

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Jag har väl ingen favorit direkt.

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Bh och linne.

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Haha, nej?

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Hm, bra fråga!

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Det beror på.

11. Vad tycker du om personen du fick denna enkät av/hittade denna enkät hos?
Hittade den hos Stockholmsjenna, och hon är en mycket trevlig tjej.


12. Vad gjorde du vid midnatt?
Funderade på om Henri har somnat.

13. Vad står det i ditt senast mottagna sms?
"Man har dem till nästan allt!"


14. Var ligger närmaste Seven Eleven?
Ingen aning.

15. Vilket uttryck använder du mest?
Oj, bra fråga. Tror jag anänder ord som nice och dylikt rätt ofta.

16. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Det kommer jag inte ihåg.

17. Vilken pälsbeklädd sak rörde du senast?
Min kanin

18. Hur många olika sorters droger har du utnyttjat de senaste tre dagarna?
Inga

19. Vilken ålder har varit den bästa hittills?
Det blir bara bättre ju äldre jag blir, så jag får väl säga 18.

20. Din värsta fiende?
Fiender är överskattat.

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En fin bild på en skog.

22. Vad var det senaste du sa till någon?
"Mm" (mamma undrade om jag skulle gå och lägga mig snart)

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon dollar.

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Hehe, självklart!

25. Senaste låten du lyssnade på?
Nobody's home med Avril Lavigne


Postat av: maria

din närmsta seven eleven ligger på shell! ;)

2009-12-13 @ 08:40:40
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Haha, jag kom inte heller på var närmaste seven eleven låg. Pinsamt när det ligger en precis brevid skolan och man går förbi den typ varje dag. ;P

2009-12-13 @ 09:47:57
Postat av: Hanna

Sv: Jaa det blev jättegott :D Okej :) Händer idag då?

2009-12-13 @ 10:16:45
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/
Postat av: Emma

SVAR till maria:

jaha, där ser man ;)



SVAR till Stephanie:

haha, ja ellerhur. illa av oss! :P

2009-12-13 @ 13:53:31
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback